Reklama

Oferta cenowa oraz warunki techniczne publikowania reklam zamieszczanych w „Czasie Kultury”

IV strona okładki – kolor: 4900,00 zł
II i III strona okładki – kolor: 4000,00 zł
kolumna wewnątrz numeru – kolor na papierze offsetowym: 3200,00 zł
kolumna wewnątrz numeru – jednobarwna: 2500,00 zł
1/2 kolumny wewnątrz numeru – kolor na papierze offsetowym: 1700,00 zł
1/2 kolumny wewnątrz numeru – jednobarwna: 1300,00 zł

Istnieje możliwość negocjacji ceny za publikację reklamy w kwartalniku „Czas Kultury”.

Wymiary reklam:

kolumna – 165 x 235 mm (plus spady 6 mm, plik powinien mieć zatem 171 x 241 mm)
1/2 kolumny (poziom) – 136 x 104 mm

Format PDF, rozdzielczość minimum 300 DPI, tryb kolorów CMYK, wszystkie czcionki zamienione na krzywe.
Redakcja przyjmuje również zlecenia na opracowanie graficzne reklam z powierzonych materiałów według propozycji i życzeń zamawiającego; druk reklamy nastąpi po akceptacji zamawiającego.

Przy zamówieniach na prezentację reklam w kilku wydaniach pisma redakcja udziela rabatów.
Pliki reklamowe należy przekazać do redakcji 15 dni przed edycją pisma. Po zamianie tekstu na krzywe grafikę reklamową prosimy przesłać drogą elektroniczną na adres: redakcja@czaskultury.pl.

Bannery reklamowe (przygotowane przez zleceniodawcę) na stronach www.czaskultury.pl:

800 x 285 px (poziom), JPG, rozdzielczość 72 DPI, tryb kolorów RGB – edycja tygodniowa: 200,00 zł.

Prosimy o dołączenie do reklamy-banery odnośnika (link) do strony w sieci.

 

Podane ceny są cenami netto, do których należy doliczyć podatek VAT w wysokości 23%.