Reklama
Oferta cenowa oraz warunki techniczne publikowania reklam zamieszczanych w „Czasie Kultury”
IV strona okładki – kolor: 4900,00 zł
II i III strona okładki – kolor: 3900,00 zł
kolumna wewnątrz numeru – kolor na papierze offsetowym: 2900,00 zł
kolumna wewnątrz numeru – jednobarwna: 1900,00 zł
1/2 kolumny wewnątrz numeru – kolor na papierze offsetowym: 1900,00 zł
1/2 kolumny wewnątrz numeru – jednobarwna: 900,00 zł
1/4 kolumny wewnątrz numeru – kolor na papierze offsetowym: 1000,00 zł
1/4 kolumny wewnątrz numeru – jednobarwna: 500,00 zł
bannery reklamowe (przygotowane przez zleceniodawcę) na stronach www.czaskultury.pl (165 x 165 px, JPG) – edycja tygodniowa: 50,00 zł
Podane ceny są cenami netto, do których należy doliczyć podatek VAT w wysokości 23%.
Przy zamówieniach na prezentację reklam w kilku wydaniach pisma redakcja udziela rabatów.
Pliki reklamowe należy przekazać do redakcji 15 dni przed edycją pisma. Po zamianie tekstu na krzywe grafikę reklamową prosimy przesłać drogą elektroniczną na adres: redakcja@czaskultury.pl.
Wymiary reklam:
kolumna – 200 x 270 mm (w wypadku grafiki zaprojektowanej do brzegu krawędzi do wartości należy dodać 5 mm, plik powinien mieć zatem 210 x 280 mm)
1/2 kolumny – 170 x 115 mm (poziom)
1/4 kolumny – 80 x 115 mm (pion)
Format PDF, rozdzielczość minimum 300 DPI.
Redakcja przyjmuje również zlecenia na opracowanie graficzne reklam z powierzonych materiałów według propozycji i życzeń zamawiającego; druk reklamy nastąpi po akceptacji zamawiającego.